Scott GENIUS 940
Kód: 332 290147008 M 332 290147012 XL Zvoľte variant
.gif?67a37d88)


Podrobný popis
-
Určite NAJLEPŠÍ celoodpružený koncept dneška ! Na Vašich cestách za dobrodružstvom Vás nič neprekvapí. Hravo si poradí s každou prekážkou. Intuitívne jednoduché ovládanie pruženia TwinLoc je komfortný a výkonný patentovaný systém ovládania tlmenia, vďaka ktorému ovládate tlmenie, pruženie a geometriu bicykla súčasne.
https://www.youtube.com/watch?v=5o0Msdi1bCQ&t=6s
Podobné systémy sú na trhu k dispozícii, ale väčšina konkurencie je schopná zmeniť buď len tlmenie, alebo len krivku pruženia tlmiacich platforiem – nie oboje naraz ! U väčšiny z nich je dokonca len obmedzená na odomknutie či zamknutie tlmiča , alebo vidlice ( nie súčasne ) bez možnosti zmeny kompresie.
Máte súčasne 3 bicykle v jednom. Žiadne prestavovanie, prerušovanie jazdy, či zosadanie z bicykla. Len jedno cvaknutie páčkou na riaditkách umožní prepnutie v 3 rozličných režimoch jazdy.
Systém funguje prepojením vidlice, tlmiča a rámu prostredníctvom ovládania na riadidlách. Vďaka ovládacej páčke si môže užívateľ vyberať z troch režimov – Descent, Traction Control a Lockout.
-
Režim Descent - patentovaný tlmič FOX Nude obsahuje dve vzduchové komory. V režime Descend (zjazd) sú obe komory otvorené, čím vo finále tvoria jednu veľkú objemnú komoru. Z toho plynie plný rozsah dostupného zdvihu zadného kolesa. Ako vidlica, tak tlmič sú teraz úplne nastavené na zjazd v plnom rozsahu oboch komôr tlmenia
-
TwinLoc umožňuje konštruovať bicykle s nekompromisným výkonom pri zjazde. Twinloc je schopný zoptimalizovať geometriu aj tlmenie bicykla na zjazd bez toho, aby sa musela obetovať ktorákoľvek iná vlastnosť.
-
https://www.youtube.com/watch?v=_3MViZ-od6w&t=3s
-
Režim Traction Control - V režime Traction Control je jedna komora uzavretá, objem vzduchu v tlmiči menší. Zdvih je nižší O 60% a krivka pruženia progresívnejšia. To v kombinácii s väčším tlmením pri stláčaní tlmiča vedie k niekoľkým zmenám. Pri prechode z režimu Descent do režimu Traction Control zmení systém v prvom rade geometriu bicykla. Sedíte vyššie, výška od povrchu terénu k pedálom je väčšia a vy sa následne posuniete viac dopredu do pozície účinnejšej pre vynaloženie energie pri šliapaní a zvládnutí technických stúpaní. V konečnej fáze sa bicykel stáva obratnejší, svižnejší a efektívnejší bez toho, aby pri tom došlo k negatívnemu ovplyvneniu trakcie, alebo citlivosti. Tento režim je ideálny na plynulejšie, menej technické úseky, kde musíte s bicyklom „pumpovať“, aby ste získali rýchlosť, príp. na technické stúpanie, kde trakcie a komfort musia byť čo najlepšie bez nepríjemného podkĺzavania zadného kolesa v zábere.
-
Keď prechádzate z plne otvoreného režimu Descent do režimu Traction Control, jedna zo vzduchových komôr sa uzavrie a dôjde k obmedzeniu zdvihu tlmiča. To vedie k dvom zmenám – väčšiemu tlmeniu a progresívnejšej krivke pruženia. Vykonanie jednej zmeny bez druhej dramaticky znižuje výkon. TwinLoc je jediným systémom tlmenia, ktorý vie súčasne zmeniť ako krivku pruženia, tak aj tlmenie. Prechod terénom je plynulý a zachováva sa vynikajúca trakcia, záber, bez úniku energie, či podklzavania kolesa.
-
https://www.youtube.com/watch?v=UqUmiNpNwa8&t=3s
-
SYSTÉM TLMENIA TWINLOC - TLMENIE A KRIVKA PRUŽENIA VÝHODY + Nastavenie zdvihu, kompresie + Nastavenie, zmena geometrie + Zachovanie citlivosti a trakcie + Minimalizuje sa pohupovanie pri šliapaní + Obratnosť a trakčné vlastnosti sa znásobili v porovnaní s inými variantami ovládania zmeny geometrie rámu a podpory pri tlmení + Jednoduché intuitívne použitie -
-
Režim Lockout - Režim Lockout je najtvrdším z troch možných nastavení. Tento režim je ideálny na hladké rovné cesty, alebo na prístupové cesty k začiatku trailu, prípadne na ostré stúpania po spevnenom povrchu. Režim Lockout však vie navyše zmierniť pôsobenie neočakávaného veľkého nárazu v prípade, že vojdete do drsného úseku, a tým predchádza vzniku možného poškodenia vidlice a tlmiča.
Bicykel Vám dodáme na Vašu adresu kompletne poskladaný, zoradený, nastavený, pripravený na používanie
-
RÁM
Technológia integrovaného odpruženia Genius Alloy 6061
Virtuálna 4-článková kinematická / Nastaviteľný uhol hlavy
Systém integrácie káblov
Syncros BB92 / Rozhranie UDH / 12 x 148 mm s 55 mm reťazou -
VIDLICA
Marzocchi Z2 Air Rail
3-Modes / 15x110mm QR náprava / kónický stĺpik
44mm offset / Reb. Adj. / Lockout / 150mm zdvih -
ZADNÝ TLMIČ
X-Fusion NUDE 5 RLX Trunnion
SCOTT custom w. cestovanie / geo adj.
3 režimy: Lockout-Traction Control-Descend
Reb. Adj.
Pojazd 150-100-Lockout / T185X55mm -
OVLÁDANIE ODPRUŽENIA
Technológia SCOTT TwinLoc 2
Suspension & Dropper Remote
3 režimy odpruženia
-
ZADNÁ PREHADZOVAČKA
SRAM NX Eagle 12 Speed
-
RADENIE
SRAM SX Eagle Trigger
-
KĽUKY
SRAM SX Eagle DUB
55mm CL / 32T -
BB-SÚPRAVA
SRAM DUB PF 92 MTB Wide / shell 41x92mm
-
REŤAZ
SRAM CN SX Eagle
-
KAZETA
SRAM SX-PG1210 / 11-50 T
-
BRZDY
Disk Shimano MT501
-
ROTOR
Shimano SM-RT30 CL / 203/F a 180/R
-
RIADIDLÁ
Syncros Hixon 2.0 Alloy 6061 DB 12 mm Zdvih / zadný sklon
8° / 780 mm Uzamykateľné rukoväte
Syncros Endurance -
H'STEM
Systém integrácie káblov Syncros AM 2.0
Syncros
4° stúpanie / zliatina 6061 / 31,8 mm / 1 1/8" -
SEDLOVKA
Syncros Duncan Dropper Post
31,6 mm / S veľkosť 130 mm / M veľkosť 150 mm / L a XL veľkosť 170 mm -
SEDADLO
Syncros Tofino 2.5 Regular
-
HEADSET
Syncros - Acros Nastavenie uhla a vedenie káblov Systém HS
+-0,6° nastavenie uhla hlavy
ZS56/28,6 – ZS56/40 MTB -
NÁBOJ (VPREDU)
Formula CL-811 / 15x110mm
-
NÁBOJ (ZADNÝ)
Formula CL-148S / 12x148mm
-
ŠPICE
Nerezová čierna 15G / 1,8 mm
-
RÁFIKY
Syncros X-30S / 32H / 30 mm / Sleeve Joint
-
PREDNÁ PNEUMATIKA
Maxxis Dissector / 2,6" / 60TPI skladací bezdušový priestor
/ EXO -
ZADNÁ PNEUMATIKA
Maxxis Dissector / 2,6" / 60TPI skladací bezdušový priestor
/ EXO -
PRIBLIŽNÁ HMOTNOST V KG
15,8
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.